duminică, 26 martie 2017

O lansare altfel - Seria Alina Marinescu

Nu cred că am mai povestit de ceva timp despre o lansare de carte, nu știu exact de ce, dar pe 23 martie am participat la una despre care trebuia neapărat să vorbesc și aici. Este vorba despre lansarea la editura Librex Publishing a seriei Alina Marinescu, scrisă de Monica Ramirez. Eu deja am citit toată seria, și o recomand, nu pot să spun cât de mult o recomand!

Întorcându-mă la lansare, am vrut să merg și pentru că pe Facebook s-a tot spus că va fi altfel, și chiar așa a și fost. Nu a fost o lansare propriu-zisă, cât un spectacol care mie una mi-a plăcut foarte mult. Din păcate, nu am reușit să fac nicio poză care să îmi placă, așa că voi "fura" tot de pe Facebook.
O parte din motivul pentru care nu am poze proprii este că am și uitat să fac, și când mi-am amintit am încercat să fac repede câteva, ca să nu pierd nimic din spectacol. A fost un moment de dans, la care a participat chiar Monica Ramirez, împreună cu băieții de la Taboo Boys(sper că nu greșesc numele), care apar în poza de mai sus și a fost... pur și simplu uau! La asemenea lansări să tot mergi. E o schimbare plăcută față de lansările obișnuite de carte(nu că nu ar fi și alea interesante).

Totuși, și aici s-a vorbit un pic despre serie, și a participat și un regizor de teatru, dacă țin bine minte, și se pare că ar fi în plan o piesă de teatru despre seria Alina Marinescu. Nu mi-e mie prea clar cum s-ar putea pune în scenă așa ceva, dar dacă chiar se face eu cu siguranță o să fiu prezentă. That I got to see! 

A fost și o mică discuție despre serie și ce le-a plăcut celor care au citit toate volumele, iar aici au vorbit și câțiva bloggeri. Cam aici mi-am dat seama că nu îmi mai amintesc anumite lucruri care s-au întâmplat în serie, din ce se povestea(mi-e ciudă mai ales de o scenă cu Alex și Marius de care a povestit cineva, și care mi se pare ciudat că am uitat-o), ceea ce nu m-a încântat prea tare. Bine, acum e adevărat că am terminat de citit seria în 2015.

Ca și concluzie, chiar mi-a plăcut lansarea, și dacă chiar se va face acea piesă de teatru cu siguranță o să vreau și eu să o văd!

Un comentariu:

  1. O lansare la care mi-am dorit foarte mult sa ajung si ma bucur ca am reusit! Eu eram tipa in camasa cu ( , ) carouri! :))

    RăspundețiȘtergere