duminică, 16 aprilie 2017

Mini recenzii filme(#2)

Am mai văzut câteva filme în ultimele luni despre care nu am ajuns să vorbesc pe blog, dar aș vrea totuși să spun măcar câteva cuvinte despre ele, deci s-ar putea ca genul ăsta de postări să mai apară pe aici. Nu am mereu atât de multe lucruri de spus despre un film, sau pur și simplu nu am timp să scriu despre toate, dar postările astea mă ajută cumva măcar să le menționez.
Da, îmi place să îmi dau cu părerea despre diverse lucruri.

Rogue one
Pe ăsta l-am văzut la finalul anului trecut, și chiar am vrut să scriu despre el, dar cumva nu am mai ajuns să o fac. Din ce îmi amintesc, mi s-a părut ok, dar The force awakens mi s-a părut totuși mai bun. Deși mi-a plăcut de Jyn ca personaj principal, și povestea ei, dar și relațiile pe care le-a format cu ceilalți, faptul că acest film ca și timeline se află între episodul III și IV mi s-a părut că a scăzut din intensitatea anumitor momente. Practic, oricum se știe ce s-a întâmplat după. Asta ar fi principala mea plângere cu privire la filmul ăsta, plus faptul că mi s-a părut un pic prea lung.
Altfel, mi s-a părut drăguț momentul cu Leya de la final și apreciez faptul că nu s-au creat plot holes pentru restul filmelor, am avut acolo câteva semne de întrebare, dar la cum s-a terminat filmul pentru eroi, totul e ok din punctul ăsta de vedere.


Assassin's Creed
Ăsta e un film pe care nu m-am așteptat să vreau să îl văd în cinema, dar mi-a plăcut trailerul și am zis să îi dau o șansă. A fost o dezamăgire. Singurul lucru care mi-a plăcut la filmul ăsta a fost acțiunea din perioada asasinilor, a avut multe lupte interesante, chiar mi-a făcut plăcere să urmăresc părțile respective.
În rest, mi s-a părut că filmul are multe probleme, de la faptul că toată metoda pe care o folosesc pentru a ajunge la evenimentele de acum 500 de ani(cred) mi se pare că nu are sens, la faptul că mărul ăla pe care îl voiau toți la final arată un pic prea tehnologic ca să fie atât de vechi. Și să nu uit că practic filmul nu are final.
Merge ca film de acțiune, dacă nu te gândești prea mult la detalii. Pe mine nu m-a convins.


Beauty and the Beast
Nici filmul ăsta nu mă așteptam să îl văd, dar am auzit foarte multe lucruri bune despre el. Ăh... nu s-a ridicat la nivelul așteptărilor mele, nu știu, dar cred că musicalurile nu sunt pentru mine. Mi-a fost simpatică Belle și apreciez că filmul rezolvă câteva probleme ale animației originale, dar... parcă ceva i-a lipsit.
Unele cântece mi s-au părut ușor exagerate, deși altele mi-au plăcut mai mult. Au fost câteva momente de-a dreptul înduioșătoare, și la final am avut inima cam în gât. Dar m-a dezamăgit vrăjitoarea la final, mi s-a părut că nu s-a ținut de cuvânt. Dar poate că sunt eu rea, recunosc și că basmele nu sunt preferatele mele.  


Power Rangers
Ăsta e un film care m-a surprins în mod plăcut. Eu am crescut urmărind diverse seriale cu Power Rangers la televizor, care nu erau neapărat cele mai reușite chestii, dar mie tot mi-au plăcut la vremea respectivă. Nu îmi puteam închipui cum vor adapta povestea pentru un film, dar chiar mi-a plăcut pentru ceea ce este.
Au fost câteva momente la începutul filmului, când îi întâlnim pe cei cinci adolescenți, în care nu am fost convinsă că filmul va reuși să mă convingă că ei chiar formează o relație suficient de puternică pentru a face ceea ce trebuiau să facă. Și, totuși, filmul chiar a reușit să facă asta. La final, chiar era clar de ce au ajuns să devine prieteni, date fiind condițiile. Sunt câteva momente mai clișeice, dar nu prea multe.
Iar lupta de la final chiar a fost reușită, chit că, na, ca în toate filmele de genul, sunt multe distrugeri care se întâmplă pe parcurs. Dar per total, mie chiar mi-a plăcut, mi-a întrecut așteptările.


Going in style
Și filmul ăsta m-a surprins în mod plăcut. Premiza unor pensionari, care decid să jefuiască o bancă, nu mi-a sunat ca ceva ce ar putea crea un film ok, dar m-am înșelat. E adevărat că dacă ar fi să stau să mă gândesc la toate lucrurile care nu ar fi trebuit să funcționeze, aș găsit destule, dar ca un film amuzant, de văzut într-o sâmbătă merge de minune.
A fost mult mai amuzant decât m-am așteptat, iar eu chiar m-am atașat un pic de ce trei bătrâni din film, mi-a părut un pic rău pentru ei. Și chiar mi-a plăcut modul în care au plănuit totul și cum au executat, nu m-aș fi așteptat să se descurce atât de bine.
Pentru o comedie, e chiar destul de reușită.

Astea ar fi momentan, nu am vrut să las să se adune prea multe.
Și, cum postez azi, vă urez tuturor un Paște fericit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu