vineri, 12 mai 2017

Barcelona - ziua 2

A doua zi a fost mult mai reuşită decât prima pentru mine. Mai am eu anumite nemulțumiți, dar despre acelea voi vorbi la finalul excursiei, că încă sper să mi se schimbe opinia.

Primul loc vizitat azi a fost Muzeul Muzicii. Nu ştiu cum sunt alții, dar pe mine mă fascinează tot ce are legătură cu muzica, iar pentru instrumente muzicale am o slăbiciune şi mai mare.
Ce mi-a plăcut foarte mult aici, în afară de instrumente bineînțeles, a fost modul in care au fost prezentate. Majoritatea, cu excepția celor foarte mari, se aflau în spatele unei sticle de protecție, nu ştiu cât de bine se poate vedea asta în prima poză.
Aveau foarte multe instrumente, din diverse perioade, mai vechi şi mai noi, dar şi din diverse zone. De exemplu, am văzut instrumente din China, Japonia şi Indonezia, printre multe altele.
Iar printre aceste multe instrumente, erau şi câteva care arătau mai bizar.

După aceea am ajuns la grădina zoologică, care mie mi-a întrecut așteptările. Pe lângă faptul ca erau multe tipuri de animale acolo, multe dintre ele erau în spațiu deschis, lucru care mi s-a părut foarte drăguț până când am dat cu ochii de un tigru. Nu avea cum să ajungă la noi, totul era safe, dar tot am mărit pasul un pic.
Ce mi-a plăcut cel mai mult mult fost un fel de spectacol educațional despre leii de mare. Teoretic era pentru copii(erau foarte mulți acolo), dar cum ne-am găsit şi noi prin zonă şi eram curioși, am trecut pe acolo.
Separat de faptul că nu am inteles chiar tot, în timp ce cineva povestea despe leii de mari, doi instructori împreună cu doi lei de mare au făcut diverse demonstrații. Totul a fost foarte drăguț! Am câteva filmulețe, dar nu le pot încarcă de pe telefon pe blog, o să încerc să le pun pe facebook.

Apoi am ajuns la Muzeul de Ciocolată. Nu ar fi el chiar cine ştie ce dacă nu ar avea lucruri facute din ciocolată, ca cele de mai jos.
Mirosea într-un mare fel de asemenea. Aveau scrise şi informații despre cum a ajuns ciocolata în Europa, precum şi alte detalii istorice, dar exponatele mi-au captat toată atenția.
A, şi să nu uit să menționez: biletul de intrare a un beton de ciocolată:

Iar ultimul loc în care am fost a fost Muzeul Iluziilor. A practic un loc in care sunt picturi 3D, care arată foarte bine după ce îți faci poză cu ele. Mie mi s-a părut destul de distractiv. Nu ştiu să spun încă dacă a meritat sau nu banii, dar a fost interesant. Mai mic decât m-am așteptat să fie totuși.
Şi pentru că simt nevoia să pun măcar o poza aici, dar nu vreau să mi se vadă moaca pe blog, o să o pun pe singura în care sunt cu spatele.

La capitolul transport în comun, azi am mers cu autobuzul şi tramvaiul, iar ambele mi se par mult mai bune decât metroul până acum.

La finalul zilei, am vrut să vedem şi faimoasele fântâni de langa Plasça Espanya, şi a trebuit să ocolim o clădire întreagă pentru ca drumul cel mai scurt e blocat de o expoziție de masini. Dar am ajuns mai aproape de fântâni panpână la urmă(încăpățânata din mine nu a vrut săse lase pânănu la vedeam) şi mi s-au părut superbe! Fantanile fac un spectacol la o oră fixă şi au şi muzică care le acompaniază, şi sunt şi colorate. Nu as avea suficiente cuvinte să descriu cât de mult mi-a plăcut! Dacă mi-ar fi spus cineva că voi ajunge să stau pe niste scări ca să mă holbez la fântâni... nu as fi crezut. Dacă aveți ocazia de a ajunge la Barcelona, trebuie să vedeți fantanile astea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu