duminică, 28 mai 2017

Guardians of the Galaxy Vol. 2

Chiar am crezut la un moment dat că nu voi mai ajunge să văd filmul ăsta în cinema, dar sunt fericită că am ajuns să îl văd, în cele din urmă. Recunosc că din primul film mai îmi amintesc câteva dintre lucrurile mai importante, să zicem, care s-au întâmplat, și faptul că mi s-a părut ok. Ei bine, continuarea mi-a plăcut foarte, foarte mult! Mi-a înseninat ziua și m-am întors acasă cu un zâmbet tâmp pe moacă.
Nu o să încerc să îi fac un rezumat, pentru că de fapt nu este foarte multă acțiune în film, eu cred că este mai mult despre personaje, cred că evolează în filmul ăsta, și mai cred că ajungem să aflăm mai multe despre ele.
Eu una chiar am fost entuziasmată când am văzut în trailer că vom afla cine e tatăl lui Peter. Încă de la finalul primei părți eu m-am gândit că trebuie să fie ceva special, altfel ceea ce a făcut el acolo nu ar fi avut niciun sens. Dar, din fericire, faptul că tatăl lui e cine e mi se pare că explică multe și de altfel mai aflăm câteva lucruri interesante pe parcurs.
Pentru mine, indiferent dacă e vorba de cărți sau filme, cel mai important aspect sunt personajele. Cred că am mai zis pe undeva, dar dacă nu găsesc măcar un personaj de care să îmi pese, atunci povestea în sine poate să fie genială, și tot e foarte posibil să nu îmi placă. De aceea, nu mă deranjează absolut deloc poveștile care sunt character driven și nu plot driven(și îmi propusese să termin cu engleza pe blog...). Iar povestea asta cred că e din prima categorie, iar mie mi-a plăcut foarte mult faptul că am putut să aflăm mai multe despre anumite personaje. Unul dintre ele este Yondu, care ajunge să aibă câteva schimburi de replici foarte interesante cu Rocket, și care au spus multe despre amândoi. Alt set de personaje care au avut conversații interesante au fost Gamora și sora ei, care serios că am uitat cum o cheamă. Dar au avut un moment chiar emoționant la un moment dat.
Nu pot să nu zic ceva și despre Baby Groot. E de-a dreptul adorabil! Nu face multe lucruri în film, dar a atât de drăguț, că pentru mine nu mai contează. Iar ceea ce face e destul de amuzant.
O să recunosc totuși faptul că Marvel nu prea le are la capitolul personaje negative, în afară de Loki. Sunt câteva aspecte legate de Ego și planeta lui care nu sunt neapărat cele mai reușite chestii, sunt niște lucruri ciudate acolo, și ăsta ar fi un minus al filmului, dar per total eu tot cred că a fost mai bun decât primul.
Iar cameo-ul lui Stan Lee a fost chiar hilar!
Și, dar, am stat să văd toate post credit scenes, pentru că pe mine mă omoară curiozitatea. Și amuzant a fost că în punctul ăla rămăsesem singură în sală, și mi s-a părut ciudat, dar mi-am zis că nu plec până nu văd tot, și mă bucur că am stat. Aceste post credit scences nu cred că adaugă neapărat ceva indispensabil în filme, dar sunt drăguț de văzut, și mai fac și un pic de foreshadowing uneori.
Ca și concluzie, ca să închei postarea asta, în caz că nu era suficient de clar, mi-a plăcut extrem de mult! Și abia aștept ca Avengers să se întâlnească cu Guardians of the Galaxy în Avengers: Infinity War.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu