luni, 31 iulie 2017

Wrap-up: May, June, July

Îmi dau seama că nu am mai postat în rubrica asta din aprilie... Asta în mare parte pentru că anul ăsta reușesc să termin destul de puține cărți. Dar e ok, citesc și eu cât pot, iar acum că practic am vacanță de la master până în octombrie, am reușit să termin ceva mai multe cărți în ultimele luni. 
Trecând la wrap-up, în ultimele luni am citit următoarele cărți:
  1. American Gods(American Gods #1) de Neil Gaiman. Mi-a plăcut foarte mult cartea asta, mai mult decât m-aș fi așteptat. O parte din motivul pentru care nu am fost sigură dacă o să îmi placă, e că am încercat să o citesc în română și am renunțat după primele cincizeci de pagini. Dar în engleză chiar m-a prins aproape imediat și tot timpul eram curioasă să aflu ce se va întâmpla mai departe. M-a luat prin surprindere de foarte multe ori, și cu siguranță îl voi mai citi pe Gaiman. 5/5
  2. Fără zei, fără stăpâni de Emil Duhnea. Ăsta e un debut, al unui autor român, și e de asemenea genul de povestea pe care eu nu o prea citesc, în sensul că e o nuvelă. Nu prea citesc eu nuvele sau povestiri scurte, dar sunt mereu curioasă când e vorba de debuturi, deci i-am dat o șansă. Au fost și lucruri care mi-au plăcut, și lucruri care nu mi-au plăcut în această nuvelă, mai ales finalul mi s-a părut dezamăgitor, dar îl voi mai urmări pe autor, sunt curioasă să văd ce va mai scrie. 3/5
  3. Epoca inocenței(Terra XXI #1) de Adrian Mihălțianu. Și ăsta este un debut, dar în roman. A fost ok, dar m-am așteptat să îmi placă mai mult. Deși au fost aspecte care mi-au plăcut, cum ar fi povestea în sine și modul în care autorul și-a imaginat viitorul, au fost și suficiente lucruri care m-au sâcâit în timp ce citeam, printre ele faptul că sunt foarte multe lucruri care se întâmplă într-un număr nu foarte mare de pagini. Totuși, îl voi mai urmări pe autor, sunt curioasă să văd cum anume va continua seria. 3/5
  4. Jocul necromanților(Cronici din Voss #2) de Șerban Andrei Mazilu. Cred că Andrei Mazilu va ajunge să se numere printre acei autori pe care îi voi cumpăra indiferent ce vor scrie. Îmi place mult cum scrie, iar volumul ăsta continuă în mod surprinzător povestea din Anotimpul pumnalelor, nu m-am plictisit nicio clipă în timp ce citeam. Abia aștept volumul trei, cât și orice altceva va mai publica autorul! 5/5
  5. Față în față(Predestinare genetică #3) de Ciprian Mitoceanu. Am ajuns și la ultimul volum din trilogie și a fost... interesant. Sunt încă un pic dezamăgită că finalul e deschis, dar pe de altă parte jocul de-a șoarecele și pisica dintre Robert și Leonard e partea mea preferată din tot romanul. Eu recomand seria. 4/5
  6. Narcopunk sau fear and loathing in L2 de Mihai Alexandru Dincă. Asta e tot o nuvelă, și acum că am citit asta și povestea autorului din Eroi fără voie pot spune că nu e pentru mine. Nu îi voi scrie o recenzie separată acestei nuvele pentru că nu am atât de multe de zis. Practic, nu mi-a plăcut absolut nimic la povetea asta, începând cu plot-ul subțire, continuând cu toate drogurile și terminând cu modul în care se încheie povestea, și nici personaje nu mi s-a părut că ar avea. Nu îmi place nici stilul de a scrie al autorului de altfel. Și chiar am vrut să îmi placă. 1/5
  7. Noragami vol 1. Asta e o manga, și de obicei nu includ manga în goalul de pe Goodreads, dar de data asta o voi face, pentru că am găsit un mod de a citi volumele în franceză(nu întrebați). Fac asta pentru că țin neapărat să învăț până la urmă limba franceză, și așa mi se pare că ce fac are și o finalitate. Duolingo, atât cât îmi place aplicația, on its own nu cred că e suficient. Și engleza am mai învățat-o tot citind, și pentru franceză am găsit clasici pe Amazon care sunt gratis în format ebook. Nu am ajuns încă la nivelul ăla, dar e un țel al meu. Cât despre volumul ăsta, având în vedere că am văzut anime-ul, momentan tot ce se întâmplă mi se pare un pic repetitiv, dar tot îmi place. 3/5
Astea ar fi momentan. Sper totuși să pot reveni la a scrie wrap-up-uri lunar, dar dacă nu, asta e. Mi-ar plăcea să citesc mai mult, dar pe de altă parte vreau să fac și multe alte lucruri. 
Momentan, citesc Femei periculoase, care e o antologie de povestiri scurte. Nu știu cât o să îmi ia să o termin, dar îi voi scrie o recenzie la final, cred că ar trebui să fie interesantă totuși. Încă mai sper, pentru că am citit până acum am citit cinci dintre povești și nu sunt prea impresionată. Dar autorii sunt diferiți, deci poate mi se va schimba părerea până la sfârșit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu