miercuri, 9 august 2017

Achiziții(50)

În ultimele câteva luni, adică de la ultima postare de genul, am mai adăugat cărți teancului în continuă creștere a romanelor care așteaptă să fie citite. Nu îmi dau seama dacă propoziția are sens, dar o las așa. 

Primele patru sunt toate de la editura Nemira, și avem așa:
  • Greșeală fatală de Sophie Hannah. Nu prea știu acum despre ce e vorba, dar cumva tot îmi sună interesant. Plus că e ceva ce nu cred că citesc prea des.
  • Sulița deșertului de Peter V. Brett. E al doilea volum dintr-o trilogie, am și primul volum, dar încă nu l-am citit. Sunt totuși destul de convinsă că o să îmi placă, pare exact genul meu de carte. Sper să nu mă înșel.
  • Armada de Ernest Cline. Tot ce știu e că e tot despre jocuri video. Am citit și Ready player one a autorului și chiar mi-a plăcut, deci sunt entuziasmată să o citesc și pe asta.
  • Contact de Carl Sagan. Nici asta nu știu exact despre ce e, cred că extratereștri. Nu e ceva ce citesc des, dar ai mei mi-au spus că ar fi bună cartea, deci sunt curioasă să văd cum o să mi se pară.

Primele două cărți de aici sunt ambele scrise de Stefan Sweig. Suflete zbuciumate și Amoc. Obsedatul. Îmi tot propun să mai citesc cărți ale autorului de când am citit Orele astrale ale omenirii, iar pe astea le-am găsit în Inmedio cu 15 lei fiecare și mi-am zis că ăsta e momentul să cumpăr ceva scris de el.
Cine doarme și visează de Cezarina Anghilac am cumpărat-o pentru că era cartea pentru luna august în cadrul Blogosferei SF. Recenziile vor apărea miercurea viitoare. A fost interesantă.
Și American Gods de Neil Gaiman am cumpărat-o cred că prin mai, și am citit-o deja, puteți citi recenzia. Mi-a plăcut foarte mult, și vreau să mai citesc Gaiman!

Iar aceste ultime cărți sunt practic cadoul de Sfântă Mărie de la ai mei. Ai mei sunt niște simpatici!
Și toate sunt în engleză, mai reușesc să fac și din astea din când în când. Avem așa:
  • Half of a yellow sun de Chimamanda Ngozi Adichie. Am tot auzit de această autoare în ultimul timp, cred că a luat și ceva premiu, și am tot fost curioasă să citesc și eu. Nu e asta cartea ei de care am auzit cele mai multe, dar prețul a avut un cuvânt destul de mare de spus. Sper să îmi placă.
  • The secret history de Donna Tart. Altă autoare de care tot aud, mai ales pe youtube, și am vrut și eu să văd despre ce e vorba.
  • The time machine de H. G. Wells. Asta e pentru că încerc să citesc un pic mai mult SF. Mă așteptam totuși să fie mai lungă decât e de fapt. Dar e ok, cred că am plătit 7 lei pe ea, sau pe acolo.
  • A little life de Hanya Yanaghihara. Asta știu sigur că a luat un premiu în SUA, plus că Sarei i-a plăcut, și cum am observat din recenziile ei că avem cam aceleași gusturi, am vrut și eu să o citesc.
  • The way of kings de Brandon Sanderson. Asta e de fapt prima parte din primul volum. Nu am luat-o pe a doua în principal pentru că devenea comanda prea scumpă, și apoi dacă cumva se întâmplă să nu îmi placă, măcar mă pot consola că am economisit niște bani. Nu cred că nu o să îmi placă, că e Sanderson, dar momentan e ok și așa, fac eu rost și de al doilea volum până la urmă.
Astea ar fi momentan. Nu mai am nici cea mai vagă idee când voi citi tot ce am în bibliotecă, dar sunt extrem de fericită de faptul că am toate cărțile astea în posesie!
Dacă ați citit vreuna din cărțile astea, vă rog să îmi lăsați păreri.

Un comentariu: